نام تجاري شخصي براي هر شخص مفيد است
مارك شخصي يا همان پرسنل مارك در فرآيند تجزيه و تحليل ، درك و شكل گيري نگرش و تصوير ذهني از دنياي خارج از شما ، نام تجاري شخصي مستقل از داشتن يا نداشتن تجارت و با گسترش دنياي ديجيتال و اينترنت ، نام تجاري شخصي براي هر شخص مفيد است. مارك تجاري شخصي ، مانند ساير خدمات بازاريابي ديجيتال ، به متخصصان و متخصصان مجرب در اين زمينه نياز دارد تا همه كارها را با توجه به اصول و معيارهاي اين كار انجام دهند. برنامه ريزي و شكل دهي به اين موضوعات تجاري شخصي در حوزه مديريت برند قرار دارد و اين روزها با توسعه روزافزون اينترنت ، داشتن يك برند شخصي قدرتمند از هميشه آسان تر شده است.
مارك شخصي همه اعضاي يك انجمن را در بر مي گيرد.
كاركنان مارك ، فعاليت شما هرچه باشد ، شما را معرفي مي كند و باعث مي شود شما بيشتر در روح شناخته شويد. اگر صاحب مشاغل هستيد ، به عنوان مثال اگر رستوران يا نصب كننده كف داريد ، بايد براي موفقيت بيشتر كسب و كار خود مارك تجاري شخصي انجام دهيد و اگر مشاغلي مانند ورزشكار يا هنرمند نداريد ، همه افراد مشهور به شما كمك مي كنند تا بدناميتان را افزايش دهيد همانطور كه در گذشته مي دانيم ، آنها براساس يك يا چند ويژگي مهم خود به شهرت رسيده اند. امروزه با گسترش اينترنت و دسترسي به رسانه هاي جمعي و شبكه هاي اجتماعي ، افراد مي توانند خيلي راحت تر از گذشته مشهور شوند. در واقع روند مشهور شدن بسيار ساده تر شده است.
با استفاده از مارك شخصي خود جامعه رشد كنيد
اگر بيشتر افرادي كه ما در گذشته به عنوان صاحبان بزرگ مارك هاي شخصي مي شناختيم افراد مشهوري بودند كه به دليل موقعيت شغلي و اجتماعي مورد توجه عموم قرار مي گرفتند ، اما اكنون برند شخصي برعكس آن فكر مي كنند. اين بدان معناست كه فردي شغل و موقعيت اجتماعي بالاتري ندارد و احساس مي كند كه مي تواند با استفاده از مارك شخصي خود در اين هياهوي جامعه رشد كند. در شروع همه كارها ، شما بايد بدانيد كه دقيقاً مي خواهيد چه كاري را انجام دهيد ، بنابراين در مارك تجاري شخصي خود بايد اهداف خود را شناسايي كنيد ، پتانسيل ها را شناسايي كرده و بهترين برنامه را تعيين كنيد. مارك شخصي ، مانند بازاريابي ديجيتال ، بايد بستري براي اقدام ايجاد كند. اين اولين قدم عملي در شخصي سازي نام تجاري شما است. داشتن يك وب سايت ، حضور شما در درياي بي پايان اينترنت. رسانه هاي اجتماعي محبوب ترين قسمت اينترنت هستند كه در آن شما با همه ملاقات مستقيم داريد و مي توانيد تمام فعاليت ها ، افكار و حرفه هاي خود را به مخاطبان خود بگوييد. نام تجاري شخصي جدي تر شده است.
شبكه هاي اجتماعي ارزان يا رايگان هستند.
بنابراين همه فكر مي كنند اكنون كه رسانه دارند مي توانند به فكر برندسازي شخصي باشند. از طرف ديگر ، ديجيتالي بودن و توانايي مقايسه كمي جايگاه خود با ديگران در شبكه هاي اجتماعي از مواردي است كه تب برند تجاري را جدي تر كرده است. ؛ اين هميشه تفاوت است كه منجر به تمركز روي فعاليتها شده است. تفاوت در فكر ، رفتار و گفتار ، البته صرفاً بر اساس اصول اخلاقي ، مي تواند شما را در مارك تجاري شخصي متفاوت كند. كوچكترين رفتارها و گفتارهاي شما مي تواند باعث تغيير چشمگير در مارك تجاري شخصي شما شود ، بنابراين شما بايد با رعايت همه جوانب ، اعتماد و اطمينان و به طور خلاصه با شنيدن صداي خود ، رضايت مخاطبان خود را جلب كنيد. شما بايد صداي مخاطب خود را منعكس كنيد. هيچ كس مارك يا شخصي را كه محبوبيت چنداني ندارد دوست ندارد. با مخاطب خود صبور باشيد ، اين نشان دهنده محبوبيت شما است. صبور باش؛ فرآيند شخصي سازي برند به زمان نياز دارد. اين به فعاليت مداوم نياز دارد ، بنابراين نبايد انتظار داشته باشيد كه نام تجاري شخصي يك شبه اتفاق بيفتد.